FAQ
Pokiaľ zariadenie nefunguje tak, ako by malo, je potrebné o tom bezodkladne upovedomiť náš personál a následne doručiť zariadenie na našu pobočku, kde prebehne diagnostika zariadenia a následná oprava vady či iný druh nápravy. Doručenie je možné osobne na našej predajni, prípadne prepravnou spoločnosťou na adresu – iGuru s.r.o., Námestie osloboditeľov 20, 040 01 Košice.
Je našou prioritou, aby vaše zariadenie bolo opravené čo v najkvalitnejšej miere a čo v najkratšej dobe. Dĺžka doby servisu závisí od zložitosti servisného úkonu, dostupnosti dielu a vyťaženosti technika. O pripravenosti opraveného zariadenia na vyzdvihnutie Vás náš personál bude kontaktovať primárne telefonicky, v osobitných prípadoch prostredníctvom SMS alebo e-mailu. O stave sa však viete informovať na telefónnom čísle +421 949 376 962.
Reklamačná doba sa predlžuje o čas, po aký bolo u nás zariadenie evidované na reklamáciu.
Áno, zariadenie máte právo reklamovať v jeho záručnej lehote, avšak na zariadenie, ktoré bolo mechanicky poškodené, sa záruka nevzťahuje. Avšak Vaše mechanicky poškodené zariadenie ochotne opravíme v našom servise.
Áno, ku každému zariadeniu a príslušenstvu Vám vystavíme faktúru, ktorú je možné vytvoriť aj na právnické osoby).
Zariadenia sú odosielané každý deň prostredníctvom kuriérskej služby DPD alebo pošty 1. triedou, prípadne na požiadanie prostredníctvom Packety. Doba doručenia je štandardne 1 pracovný deň v závislosti od vybranej služby.
Peniaze za vrátené zariadenie Vám budú vrátené v hotovosti, prípadne na bankový účet do 14 pracovných dní od ukončenia reklamácie.
Odporúčaná doba, kedy výrobca odporúča výmenu batérie je pri kapacite zdravia batérie pod 80%. Nejedná sa však o zaväzujúci moment a batériu odporúčame vymeniť pri subjektívnej nespokojnosti s dĺžkou výdrže telefónu. Môže to byť aj pri vyššej kapacite batérie, rovnako je možné využívať telefón aj so zdravím batérie pod 80%.
Pred predajom svojho telefónu je nevyhnutné svoj telefón resetovať do továrenských nastavení. Pokiaľ to v danej chvíli nie je možné z technických dôvodov ako je poškodenie displeja, u nás v servise Vám s tým pomôžeme. Pred resetovaním telefónu sa uistite, že máte všetky dôležité dáta zálohované, v opačnom prípade o nich môžete prísť. Svoj telefón odhlásite nasledovným spôsobom: Nastavenia > [Názov Vášho iCloud účtu] > Odhlásiť sa. Na odhlásenie sa zvyčajne vyžaduje heslo od iCloud účtu, na ktorý máte registrované zariadenie. Následne telefón uvediete do továrenských nastavení podľa tohto postupu: Nastavenia > Všeobecné > Prenos alebo resetovanie iPhonu > Vymazať celý obsah a nastavenia.